Vrátenie - Výmena - Reklamácia
Vrátenie a výmena tovaru
NESEDÍ TI VEĽKOSŤ A CHCEŠ TOVAR VRÁTIŤ, ALEBO VYMENIŤ?
U nás je to veľmi jednoduché!
Ak chceš tovar vrátiť, postupuj podľa piatich krokov:
- Informuj nás. Zavolaj, alebo napíš e-mail return@iloveleggings.sk (čím skôr tvoju "vratku" zaregistrujeme, tým skôr bude vybavená)
- Neodstraňuj visačky, tovar musí byť čistý, nepoužívaný, nepoškodený v originálnom balení.
- Vyplň Formulár, ktorý nájdeš TU.
- Do balíka prilož Faktúru (prípadne jej kópiu) a vyplnený, vytlačený Formulár.
- Balík svedomito zabaľ, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu a odošli na našu adresu: GROHAX s.r.o., Brezany 129, 010 04, Žilina (+421 948 650 699, return@iloveleggings.sk)
Ak chceš tovar vymeniť, tovar nám zašli naspäť (platí rovnaký postup ako pri vrátení tovaru), a zrealizuj novú objednávku, ktorá bude vybavená a odoslaná štandardne do 24hod.
PODMIENKY VRÁTENIA ALEBO VÝMENY TOVARU:
Vrátenie a výmena tovaru je možná do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky.
Tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale so všetkými náležitosťami, nepoužívaný, nepoškodený, nezmenený, čistý a hygienicky nezávadný. Tovar musí byť kompletný aj s príbalovými letákmi a visačkami.
V prípade znečisteného tovaru si vyhradzujeme právo na zníženie vrátenej sumy až o 50%.
Pre bezproblémové a rýchle vrátenie tovaru využi na zaslanie balíka služby niektorej z uvedených kuriérskych spoločností:
Pre zákazníkov zo Slovenska odporúčame:
Pre zákazníkov z Česka odporúčame:
Pre zákazníkov z ostatných krajín EU:
- Neposielaj tovar na DOBIERKU. V takomto prípade tovar nebude prevzatý!
- Neodporúčame tiež posielať tovar na vrátenie prostredníctvom pošty, pretože sa balík zaradí medzi bežnú internú poštu našej spoločnosti a proces vybavenia sa značne oneskorí. Ak tovar na vrátenie odošlete ako bežnú poštovú zásielku (nie na adresu), zásielka pravdepodobne skončí na pošte a po uplynutí odbernej lehoty sa vám vráti späť.
- Za poškodený, alebo stratený tovar počas prepravy predávajúci nepreberá zodpovednosť.
Po splnení týchto podmienok ti bude na účet vrátená plná suma vráteného tovaru bez poštovného a to najneskôr do 8 dní po fyzickom obdržaní balíka.
Reklamácia tovaru
Ako kupujúci si povinný si prevzatý tovar skontrolovať a akékoľvek nezrovnalosti, prípadne vady bezodkladne oznámiť ako reklamáciu a to formou e-mailu. Ak tak neuskutoční, dodávka tovaru sa považuje za úplnú.
Reklamovať môžeš len tovar, ktorý si zakúpil u nás. Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, máš právo reklamácie. Pre správne posúdenie reklamácie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami zaslaný na našu adresu. Si povinný pri používaní tovaru dodržiavať okrem všeobecne známych pravidiel, rovnako aj podmienky stanovené pre používanie tovaru na visačke prípadne uvedené priamo na tovare, užívať a ošetrovať tovar v súlade s jeho prirodzenou životnosťou.
Ako kupujúci si povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u nás, a to hneď po zistení vady. Ďalšie používanie tovaru, zhoršenie vady a následne znehodnotenie tovaru, môže byť dôvodom k zamietnutiu reklamácie.
Za vadu sa nepovažuje poškodenie vzniknuté:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, spôsobené používaním tovaru,
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa,
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom,
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy),
- mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.,
- v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
Kratšiu životnosť tovaru teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
Na zaslanie reklamovaného tovaru využi služby akejkoľvek kuriérskej spoločnosti a tovar zašli na našu adresu. Neposielajte tovar na DOBIERKU. V takomto prípade tovar nebude prevzatý! Za poškodený alebo stratený tovar počas prepravy predávajúci nepreberá zodpovednosť.
Po prijatí reklamácie a fyzickom obdržaní reklamovaného tovaru ti vystavíme potvrdenie o uplatnení reklamácie najneskôr do 3 dní od prevzatia reklamovaného tovaru.
Reklamáciu tovaru vybavujeme bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim a doručenia tovaru k nám.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
POSTUP PRE REKLAMÁCIU TOVARU:
- Ihneď po zistení vady tovar reklamuj.
- Napíš nám e-mail na return@iloveleggings.sk s podrobným popisom, čo je predmetom reklamácie.
- Reklamačný formulár a podrobný postup ti bude obratom zaslaný na tvoj e-mail.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhaj kontaktovať.